Doprava a platba

Při objednání zboží v hodnotě přesahující 1500 Kč poštovné a balné pro zásilky zasílané v rámci ČR neúčtujeme.

Způsob dodání:

  • Zboží je zasíláno zásilkovou službou:
    • PPL
    • Zásilkovnou - doručení na adresu či výdejní místa
  • Poštovné a balné se neúčtuje při objednávce nad 1500 Kč
  • Cena poštovného a balného v rámci ČR je od 69 Kč
  • Na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce)
  • V rámci Ostravy možnost doručení zboží vlastním rozvozem bez poplatku, tato nabídka je však omezená aktuální dostupností služby

 
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Vlastnictví k prodávaným věcem přechází na kupujícího zaplacením zboží a připsáním kupní ceny na účet prodávajícího.

 

Platební podmínky:

Cenu zboží a případné poštovné dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • online platební bránou při nákupu zboží na eshopu.
  • v hotovosti, platební kartou v provozovně prodávajícího při vyzvednutí zboží, pokud platbu kartou umožňuje
  • v hotovosti, či platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce, pokud platbu kartou umožňuje
  • převodem na účet prodávajícího vedený u Komerční banky, 107-3797950217/0100
  • dobírkou při dopravení a převzetí dopravcem


Poskytovatelem platební brány je společnost Comgate, a.s.
https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Informací o platebních metodách, platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby, najdete na odkazech níže:  

https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

 

Objednávky odesíláme zpravidla do 3 (tří) pracovních dnů. Není-li zboží na skladě, objednávku zasíláme v den doručení dodavatelem.
Doba dodání se počítá ode dne expedice, o které budete informováni e-mailem v okamžiku vyskladnění zásilky a předání balíku dopravci. 

Léčivé přípravky registrované podle § 25 odst. 1 zákona o léčivech, jejichž výdej podle rozhodnutí o registraci není vázán na lékařský předpis, budou odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě čtyřiceti osmi (48) pracovních hodin od přijetí objednávky tak, aby bylo zajištěno jejich dodání kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří (3) pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo bude kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří (3) pracovních dnů od přijetí objednávky oznámeno, že v této lhůtě nelze objednané zboží dodat.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice ) podle přiloženého přepravního listu a případně odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit emailem na adresu obchod@lekarna-mariana.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a ten do 24 hodin zaslat emailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

V případě oprávněné reklamace je prodávající povinen nahradit kupujícímu náklady na zaslání zboží k reklamaci, a to v účelně vynaložené výši. K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Pro otázky či reklamace stran plateb kontaktujte Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267